livet-som-bff

Direktlänk till inlägg 4 april 2012

hihihi skratta på farmor :)

Av paudis jonsson - 4 april 2012 19:41

hihihi  .vet ni vad idag var jag hos en kompis och sen när pappa kom och hämta mig så fich vi vänta en kvart.För att det var något fel på bilen bububu.Sen när vi kom hem så hade pappa köpt rea muggar som innan kosta 49 kr men nu kosta dom 5 kr.Och min farmor fick en  där det sto:till värdens bästa farmor hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahaahhahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahaha
hahahahahh

och mamma där det stog till min käraste mamma så fall fick farmor 2 för en där det sto : till värdens bästa farmor och en dä det sto till min käraste mamma och det var pappa som köpte den . Fattar ni inte pappa köpte en där det sto till värdens bästa farmor och han sa att jag skulle ge den till farmor.och pappa sa inte att den muggen dät det sto till min käraste  mamma han sa aldrig att jag skulle ge den till mamma. Och min farmor är mamma till min pappa.


  känsla:  skrattar

  fatta:min farmor är mamma till pappa










                                                  
               tja    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av paudis jonsson - 4 april 2012 19:53

här är sett  där du kan säga hej då på :tja hej då  tingeling bay bay dom kom jag bara på. här är sett som betyder glad:lycklig glad över glad super duper glad mega glad så glad så jag dör dom kom jag bara på här är sett som betyder tråkigt:tråki...

Av paudis jonsson - 4 april 2012 19:53

här är sett  där du kan säga hej då på :tja hej då  tingeling bay bay dom kom jag bara på. här är sett som betyder glad:lycklig glad över glad super duper glad mega glad så glad så jag dör dom kom jag bara på här är sett som betyder tråkigt:tråki...

Av paudis jonsson - 4 april 2012 19:07

jippi jippi jippi jippi några av er har nog sett titanic.men inte jag   ja jag vet töntit.men i dag ska jag se den.i alla fall  jag ska se den.hoppas den är jätte bra den värkar iallafall bra . håll i filmen för här kommer jag.      känsla:  glad...

Av paudis jonsson - 4 april 2012 19:07

jippi jippi jippi jippi några av er har nog sett titanic.men inte jag   ja jag vet töntit.men i dag ska jag se den.i alla fall  jag ska se den.hoppas den är jätte bra den värkar iallafall bra . håll i filmen för här kommer jag.      känsla:  glad...

Av paudis jonsson - 4 april 2012 19:07

jippi jippi jippi jippi några av er har nog sett titanic.men inte jag   ja jag vet töntit.men i dag ska jag se den.i alla fall  jag ska se den.hoppas den är jätte bra den värkar iallafall bra . håll i filmen för här kommer jag.      känsla:  glad...

Presentation


Renesmees roligaste grimmas
och Rebeckas finaste grimmas

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards